با همکاری انجمن ژئوپلیتیک ایران
جایگاه برند ملی در دیپلماسی عمومی نوین جمهوری اسلامی ایران

جواد خادم زاده؛ جهانبخش ایزدی؛ علیرضا سلطانی

دوره 3، شماره 3 ، آذر 1397، ، صفحه 157-178

https://doi.org/10.22067/pg.v3i9.78736

چکیده
  برند مجموعه­ای از ادراکات­ ذهنی نسبت به عاملی است که در طول زمان شکل می­ گیرد. در این میان برند ملی تصویرکلی از یک کشوراست که ابعاد سیاسی،اقتصادی،تاریخی،فرهنگی را شامل می­ شود.برند­ ملی مفهومی چند بعدی، ترکیبی و به ­هم ­پیوسته است که امروزه در سیاست­ های خارجی کشورها به عنوان یکی از ابزارهای مهم قدرت­ نرم و از شاخصه ­های مدرن دیپلماسی­ ...  بیشتر